söndag 25 oktober 2009

Söndag...

Mmm kan sammanfatta denna dag med ett ord:

Bakis!

Fast det är inte fullt så illa som det låter.
Igår kom Maria J över till oss för lite vin och prat.
Efter en mycket trevlig förfest så begav vi oss till Sportsbar där det igår var inte mindre än tre rockband som skulle spela :-)

Vi missade första bandet, det andra var sådär och det tredje var toppen!
Blev lite shots i baren och sen en massa dansande.
Vi hade en jättekul kväll och lyckades faktiskt ta sista tåget hem, så runt två var vi hemma och då var vi även väldigt hungriga så jag satte igång med att laga värsta maten.
Blev mumsig pasta med kyckling i gräddsås :-)
Dock så lyckades Chris somna medans jag lagade maten så jag fick sitta här själv mitt i natten och mumsa :-)

Idag är det väldigt seeegt, Chris sitter och spelar lite dataspel, jag och Smirr ligger i soffan och kollar på tv.
Lagade för övrigt världens mumsigaste pannkakor nyss!

Så ja kort och gott en riktigt skön, slapp bakis/mys söndag!

I veckan som kommer blir det dock nya tag!
Ska försöka klämma in tre st träningspass på gymmet, så grymt skönt att ha kommit igång med träningen igen!

Sen på fredag bär det av mot Jönköping för lite Halloweenfirande med Chris vänner.
Ska bli kul att få träffa dom men lite nervöst känns det.. Jag kommer ju lätt vara äldst på plats.
Jaja kul blir det nog i alla fall!

Så lilla Smirr får nog bo hos min bror och hans tjej då.
Det har han ju gjort förut så det ska nog inte vara några problem även om jag verkligen avskyr att vara ifrån min lilla pälsboll...

Just ja jag har ju klippt mig också, blev helt ok men jag skulle nog ha klippt lite mer...
Jaja, ska försöka få in en bild på det också snart.

Nu ska det kollas mer tv-serier!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Ja lite bakis hör väl ungdomen till att vara ibland, tur att det går över av sig själv.
    Så åter en tripp hit till mina hemtrakter, men denna gång hinner Ni kanske inte med att svänga för bi och säga hej, har väl annat Ni vill hinna med förutom festen, antar jag. Skulle dock vara kul om Ni hann!

    Att träna är gott, man känner sig så lätt efteråt, jag har varit med skolan och simmat och det blir samma känsla, kroppen har fått sitt.

    Ha det så bra
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Hmm denna gång har vi ett rätt inplanerat schema så jag tror inte vi hinner komma förbi.
    Träna är helt underbart, man får så mycket skön energi efter tycker jag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ok, vi kan väl se om det blir av vid nästa tillfälle Ni kommer nedåt.
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera