söndag 18 oktober 2009

Oj då

Jisses vad tiden flyger förbi.
Har inte haft så mycket ork att skriva på senaste tiden.

Jobbar ju en timme extra per dag nu då det blivit vintertid på jobbet...
Tar en hel del extra energi...
Sen mycket tankar som flyger omkring och så.

Men allt är bara bra, jag, Chris och Smirre har det så mysigt här hemma :-)
Denna helg blev rätt lugn, fast ändå inte :-)
I fredags blev det en hemmakväll med vin och musik.
Sen på lördagen tog vi tåget in till stan, dock regnade det lite och var inte så jättemysigt.
Men vi flydde regnet och åt lunch på ett litet kebabställe vid hornstull.
Riktigt mumsig, som Chris kallar det, Jönköpingskebab.
Detta innebär alltså att det är Gyroskebab och så är det en speciell kebabsås till.
Gott var det i alla fall :-)

Sen hade vi planerat för en lång promenad genom vår storstad men som sagt regnet stoppade oss.
Så istället dök vi in på NK där vi strosade runt ett bra tag.
Sedan blev det tåg hem igen och faktiskt en till hemmakväll!
Helt otroligt en hel helg utan utgång...

Jaja nästa helg blir det nog lite party igen!

Idag var nog nästan den bästa dagen på länge :-)
Gick upp relativt tidigt och Chris var så söt så han ställde sig och lagade urmumsiga pannkakor till mig :-)
Till detta hade vi nybakade frallor från affären här brevid och massa mumsiga tillbehör.
Efter en mycket bastant frukost tog vi en skön långpromenad här i Österskär och sen bar det åter av mot storstaden.
Idag blev det ett besök på biltema och sen ikea.
Efter detta åter ett besök på kebabstället där det givetvis avnjöts mer kebab :-)

Sen har vi haft en mysig söndagskväll och nu ligger Smirre här brevid mig i soffan där jag kollar på nån halvdålig söndagsfilm.

Nej jag ska faktiskt försöka skärpa mig med bloggningen men som sagt har bara inte haft orken till det....
Kram så länge så åtekommer jag med lite roligare inlägg imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar