måndag 26 oktober 2009

Trist måndag...

Japp ingen vidare rolig måndag idag.
Igårkväll började jag känna att det gjorde ont i halsen...
Suck tänkte att det går väl över men imorse när jag vaknade så hade jag mer ont och kände mig helt slut i kroppen.
Så tyvärr blev det till att stanna hemma idag.
Men det positiva är att det inte blivit värre!
Så vem vet kanske kan jag gå till jobbet imorgon!
.
Bilden ovan är från en av de sista helgerna på teatern.
Slängde upp den för jag gillar den.
Lite vardagsglamour, och så gillar jag att löshåret på bilden ser riktigt bra ut.
Nu har jag ju dock klippt mig och färgat om håret sen dess så nu passar det inte längre men det finns i garderoben för framtiden.
Det är ju kul att kunna variera sig :-)
.
Så idag har det varit soffläge och pannkakslunch.
Kanske blir en dusch snart så jag kan känna mig lite fräschare också.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar