måndag 19 oktober 2009

Revyfinal!

Såhär såg jag ut kvällen till ära då Revy Obscen hade sin sista föreställning detta år.
Det var en härlig spelperiod och jättekul för mig att vara tillbaka igen!
Detta år var jag ju med som sminkansvarig för detta härliga gäng.
Fick mig att bli lite nostalgisk och komma ihåg när jag började här, ca 14-15 år gammal.
Då var det Sara Rådström som var sminkansvarig och jag har för mig att hon var ca 25-27 år då.
Så det kändes lite kul att jag nu är i samma ålder som hon var då och att jag nu fick ansvara över den biten på teatern som ligger mig varmast om hjärtat, vår älskade sminkloge :-)
Så nu är det lite viloperiod för mig, nästa uppsättning sätter igång den 5:e januari, i vanlig ordning och då är det dags igen att rusta upp sminket för en ny spännande period!
Ja just ja, klänningen ovan är inköpt i Köpenhamn.
Gillade den skarpt, kan nog få följa med mig ut fler ggr ;-)
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar