torsdag 8 oktober 2009

Pysselkväll!


Såhär fin blev nya datahörnan här hemma!

Börjar bli lite småtrångt med alla saker men bara man håller efter och städar så ser det helt ok ut.
Ikväll har jag och Smirre varit ensamma hemma då Chris jobbar sent.
Har varit så skönt att bara gå runt för sig själv och städa och fixa.
Älskar att pyssla och göra det fint hemma.
Så lite gardiner har kommit upp och massa saker som rensats undan.
Ser så mysigt ut här hemma nu!

Chris är på ingång när som helst nu och då blir det ytterligare lite mysigare :-)

Är dock helt slut nu efter flera timmars pysslande så ikväll kommer jag nog sova gott.
Det är ju annars något jag har lite problem med.
Blir oftast hur trött som helst på eftermiddagarna och har inte mycket ork på kvällarna, men så fort jag ska sova så infinner sig piggheten och så ligger jag vaken minst en-två timmar efter det att Chris och Smirre somnat...
Har lite diverse piller att ta men det känns inte helt ok heller att alltid behöva hjälp för att sova.
Skulle nog gissa på att det är lite eftersviter från cancern som fortfarande ligger och spökar...
Får se om det ger med sig annars får jag väl låta en hjärnskrynklare kika in i huvudet lite på mig ;-)

Så fredag imorgon och sista helgen med Obscen för dett år.
Har varit kul och tjejerna hos mig i sminket har varit så duktiga!
Så lördag är det avslutningsfest och söndag innebär städdag... jaja det måste göras det med!

Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av lite välförtjänt vila!

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar