måndag 19 oktober 2009

Hår elller inte.... :-)

Haha ja, det är då jag som funderar över mitt kära hår igen...

Har bokat en klipptid till på fredag, är så less på det just nu.
Och vet ni jag är inte alls längre säker på om jag vill spara ut håret igen!
Ska klippa av en rejäl bit nu på fredag och se hur det känns.

Det är ändå rätt skumt i topparna pga alla de hemmablekningar jag gjorde i början...
Så efter en rejäl genomklippning så får vi se hur jag känner.
Just nu gillar jag inte alls längden som är på håret och att styla det går inte alls, bar tofs som är ett vettigt alternativ just nu.

Jag ska lägga upp lite före och efterbilder så får vi se vad ni tycker.

Gillade skarpt hur det blev sist, så något sånt här blir det nog:


Något som verkligen är jätteskönt är att nästan all ångest över att inte ha långt hår har släppt nu.
Jag gillar ju faktiskt mig i kort hår och det går faktiskt att känna sig kvinnlig ändå :-)

Kram!

6 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Visst passar Du i kort hår också och kvinnlig kan man allt vara i det, det gäller bara att hitta sin egen stil.

    Jag är nu hemkommen från Italienresan sedan 1 vecka, en helt underbar resa med trevliga reskamrater, bra hotell och bra mat och dessa vinprovningar med utflykter var verkligen toppen!

    Har nu fundering på en resa till våren till Prag med samma researrangör, läkare med läkarväskan med på bussen, tro man känner sig säker då!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du e skit fin `kort`hår me!!!!!! USch, jag borde oxå klippa mig!

    SvaraRadera
  3. jag håller med tidigare kommentarer att du passar i kort hår! en skönhet klär i allt eller vad är det man säger? ;) kramar!

    SvaraRadera
  4. Birgitta:
    Åh va härligt med en italien semester!
    Förstår att du haft det bra!
    Kram

    Ulrica:
    Tack :-)

    Camilla:
    Ja det får nog faktisk vara kort ett tag nu tror jag, kram!

    SvaraRadera
  5. Vad snygg klänning!!! :-)
    Du klär jättefint i både kort och långt hår. Tycker du är snyggare som blond, blont hår passar till de flesta färger, tycker jag :-)
    kraaam ha det fint
    ps. du reflekterar så himla bra i dina inlägg :)

    SvaraRadera
  6. Anonym, Tack! verkligen kul att höra! kram

    SvaraRadera