tisdag 27 oktober 2009

Bättre!

Sådär nu mår jag bra mycket bättre igen!
Bild nr 1 här är dock från igår och som ni ser så ser jag något mosig ut :-)


Tänkte visa lite här hur håret blev efter klippningen.
Dock så är jag inte nöjd, jag vill ha det kortare.
Men det var inga problem, är inbokad imorgon för att fixa till det :-)
Salong Elegance här berga är verkligen ett toppenställe!

Ni ser nog rätt bra på denna bild ovan vad jag vill fixa till.
Det blir ju som ett veck i nacken och allt nedanför ska bort.
Märkte att denna längd inte alls funkar nu med halsdukar och jackor..

Så planen att spara håret får dröja lite :-)
Gillar faktiskt att ha håret kortare nu!

Så nu ska jag vila lite, är fortfarande seg som bara den men ingen feber.
Så imorgon blir det förhoppningsvis tillbaka till jobbet igen!

Kram

2 kommentarer:

  1. Snyggt!

    Men åh...har jag helt fått om bakfoten att du e make up artist?

    SvaraRadera
  2. hej! nja, jag jobbar ju extra som sminkös på en teater och så jobbar jag för en vän som är artist. så helt fel har du inte ;-)

    SvaraRadera