måndag 29 juni 2009

Härliga måndag!

Ah har en skön måndagskväll här hemma!
Smirre är åter hemma hos mig :-)
Helt underbart, fast han verkar ha haft det väldigt bra hos lillebror och hans tjej också.

Helgen var bara sååå underbar!
Hade superkul!
Fredagen slappade vi på och bara grillade och hade det kul!

Lördagen var fylld med jobb men också massa roligheter.
Jobbade på och sminkade Ebbe och sen sålde jag massa grejer åt de olika banden, det var bara meningen att jag skulle sälja Ebbes saker men det blev att jag hoppade in och hjälpte de andra banden med deras sälj också.
Lyckades faktiskt riktigt bra med det, jag har kommit på att jag verkligen älskar att träffa folk och sälja på sådanahär tillställningar.
Träffade på en jättehärlig svensk/amerikan som var manager och säljare för R5.
Hoppas jag får chansen att träffa på alla igen framöver!

Några av de som uppträdde på Ljusteröfestivalen var:
Ebbe & XOXO, Renegade Five(R5), Happy Pill, Between the silence mfl...
Alla var jättetrevliga och bilder ska jag försöka få upp senare.
Efter alla uppträdande hade vi lite efterfest, men alla var rätt slutkörda så det blev ändå rätt lugnt.

Chris var med denna helg och fick då se lite vad det är jag jobbar med förutom mitt kontorsjobb.
Han hade nog också rätt kul även om det är mycket strul och väntan under sådana här tillställningar.
Men det känns bra att han nu vet vilka det är som jag är iväg med och vad det är jag gör.

Söndagen hade vi det bara jättemysigt vid den underbara stugan vi bodde i.
Badade och solade :-)

Men åter till ikväll, just nu sitter jag och Smirr på balkongen, jag njuter av en drink och Smirre jagar flugor mm.
Iköket håller Agnes och hennes kille Doug på och lagar middag :-)
Känns helt ok!

Hoppas ni alla haft en bra helg!
Kram

2 kommentarer:

  1. Livet leker för dig!! Helt underbart att läsa hur positiv du ser på livet/framtiden :-) Önskar dig en fortsatt jätefin sommar! kraamar Lottie

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Ja allt rullar på bra just nu :-)
    Kram

    SvaraRadera