söndag 21 juni 2009

Underbar helg!


Denna helg har varit så härlig och helt perfekt:) i torsdags var jag och chris på premiären av tommys tokiga torsdag, där han även fick träffa en hel del av mina vänner. På midsommaraftonen så firade vi med lillebror och co, ska lägga upp lite bilder och skriva mer om det sen. Lördagen blev lugn med lite biobesök. Och idag har jag och chris haft en väldig soft dag. Började med frukost på balkongen, sen begav vi oss till en högt belägen kulle därifrån är bilden tagen och ni kan ju gissa vems hand det är :) sen blev det en sväng till ikea och dagen avslutades med en mumsig tacosmiddag. Nu sitter jag på tåget på väg hemåt efter den mysigaste helgen på länge:) kram på er.

1 kommentar:

  1. meddelar mig o laser ikapp lite! hej o ha vad itt har vaxer snabbt!!!

    SvaraRadera