onsdag 10 juni 2009

Mondaybarkryss och lördagsfest :-)

I torsdags bar det ju då av mot Riga med Monday Bar Black & White Cruise :-)
.
Vi åkte med Romantika som endast verkar ha personal som inte kan prata svenska och knappt engelska. Men det gick ju rätt bra ändå :-)
Maten var dock katastrof, buffén var rätt ok men att betala 300 kr för en ganska bra buffé utan någonsomhelst dricka kändes sådär. Inte ens vatten ingick...
Denna båten känner jag inte direkt för att åka snart igen.
.
I övrigt var det en toppenkryss och jag träffade på många roliga personer en del nya och vissa som jag inte sett på flera år.
.
Slänger in en liten bild här på mig och Eddie.
Här var ett annat skönt gäng vi träffade på:


På lördagen ankom vi till Stockholm vid 09.30.
Då hoppade jag på tunnelbanan och åkte raka vägen hem till Chris :-)
.
Blev en skön soft dag med lite hamburgare och tv-serier, sedan gjorde vi oss i ordning och drog till Stadshagen för lite förfest.
.
Alltid lika kul att umgås med detta gäng :-)
Vi spelade lite tv spel och snackade på sen drog vi oss till Göta Källare där det blev fullt drag.
Tyvärr mådde jag inte helt toppen så vi åkte hemåt vi 02.
.
Söndagen blev väldigt soft med mer tv-serier och denna dagen Tacos!
Mums!
Kunde inte haft en bättre och mysigare helg!
.
Hoppas ni andra också hade det riktigt bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar