tisdag 23 juni 2009

Midsommar



Ja midsommar 09 firades i stan hos Markus och Cilla. Båda syns på bilden ovan även Camilla ser vi i mitten.
Jag och Chris dök upp hos dom runt halv fyra, fok var då väldigt hungriga så vi fixa snabbt i ordning den knytbuffén ni ser här:


Det tillkom dock lite mer saker som tex vår helgrillade fläskfilé, tzatziki mm mums!

Lite bilder från köket, tänk att alla fester slutar i köket... Detta ovan är då jag och min bror :-)

Här har vi då lillebror och Camilla, Henke syns i fönstret även han.



Här har vi en jättefin bild på mig och Chris.

Och så en bild på mig, Dennis, Dennis vän och Chris.
Vi slutade kvällen med några timmars dansande på GK.
Sen blev det mc donalds och tunnelbanan hem till Chris.
.
Hade en supertrevlig men inte så traditionel midsommar.
Huvudsaken var ju att jag fick vara med dom jag tycker om!
.
Hoppas ni också hade en bra midsommar!
Kram


2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Kul bilder och att få se Jakob utan bandera, det var verkligen länge sedan! Hoppas nu att detta med Chris funkar fortsatt bra eftersom Du själv tycker att det är en bra kille Du hittat. Jag jobbar i Stadsparken och tycker om denna fina miljö, parken anlades 1898, så länge sedan!

    Ha det så bra och hälsa Jakob
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Javisst e han fin utan! kul att han varierar sin stil lite.
    Tack!
    Aha, ja det verkar vara ett härligt ställe att jobba på.
    Kram och jacob hälsar tillbaka!

    SvaraRadera