måndag 15 juni 2009

Wiiiiieee!


Ha kolla!
Jag kan äntligen sätta upp mitt hår i en tofs igen!
Så jävla underbart!
Har verkligen saknat att kunna göra det.
Nu känns det verkligen som att det är på rätt väg!
Är jättelycklig just nu!
Ok kanske känns som världens ytligaste inlägg men alla ni som följt mig vet vilken ångest jag har haft med mitt hår...
.
Så detta känns helt underbart!
.
Annars är allt bara bra!

I fredags ringde min bror och meddelade att han skrivit på för sin nya tjänst!
Så det skulle vi ju givetvis fira!
Mötte upp Jacke och co på något litet hak för lite hamburgare och drinkar.
.
Efter det var jag på bio med Chris och såg Terminator, helt ok film men konceptet känns väldigt uttjatat nu
.
Lördagen var rätt soft till att börja med, ett ikea besök och lite shopping.
Mot kvällen drog vi iväg på förfest med tv-spel och vin :-)
Sen bar det av mot Rocks, där blev det shots och ja kvällen spårade kanske ur liite väl men men kul hade vi!
Många intressanta disskutioner blev det också.
Här får ni en fin bild från det till en början rätt öde dansgolvet:

Söndagen var helt perfekt med bakismat och diverse tillbehör.
Vi hade bara såå mysigt.
Har hittat en väldigt bra kille, ska bli spännande att fortsätta lära känna varandra.
Ser verkligen fram emot denna sommar :-)
.
Nu ska jag mysa lite med Smirre :-)
Måste fortsätta planera lite för midsommar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar