måndag 6 juli 2009

Världens bästa!

Detta var vad som mötte mig i lördags då jag kom hem till Chris :-)
.
Så jäkla gulligt av honom!
Eller det var faktiskt lite mer än så här.
När jag kom in genom dörren möttes jag av ett glas vitt mousserande med en jordgubbe i och ett mindre fat med jordgubbar och mörk choklad.
Sen hade han tänt massa ljus och gjort det jättemysigt.
.
Vi hade en jättemysig lördagskväll, först hemma hos honom och sen åkte vi till stan och mötte upp resten av gänget för en kul förfest och sedan drog vi ut.
Tyvärr var vi på en rätt tråkig klubb och gick hem ganska tidigt.
Men men så kan det vara ibland.
.
Igår blev en lugn dag som först spenderades med goda köttbullsmackor hos Chris.
Sen åkte vi till Åkersberga och tog en lång promenad längs vattnet nere i Österskär.
Så härligt att få bo så nära vattnet som jag gör!
Vi hade helt klart en jättemysig helg.
Är så glad att jag har denna underbar kille i mitt liv :-)
.
Hoppas ni alla hade en bra helg!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar