måndag 17 september 2012

Tröstshopping? :-)





Jamenvisst ska jag ha lite nya höst/vinterskor!
Dessa fransstövletter kommer från http://www.cellbes.se/
Har fått lite fnatt på fransstövlar sen jag såg Kim Kardasian med ett par uuursnygga för nått år sen.
Har dock inte lyckats hitta så många som motsvarar mina förväntningar.

Beställde fransstövlar från Monella förut, de jag fick var trasiga men det märkte jag inte förrän jag hade gått en liten promenad i dem och så de vägrade ta emot min retur!
Fy, så oseriösa!
Felet var en stor vass "flik" som skar in i fotsulan när man skulle ta av sig skon.
Skickade skon till dem och de skickade tillbaka den, mailade flera ggr till kundservice men de ansåg att de inte hittat något fel på skon. Suck..

Jaja nu var det nya skor vi skulle prata om :-)
Har ytterligare 3 par på väg hem, dett då jag faktiskt har gått sönder mina tidigare vinterskor/stövlar.

Mår sådär annars, blir jäkligt ansträngd vad jag än tar mig för men men bättre än igår är det i alla fall :-)
Kram!

6 kommentarer:

  1. Bland det bästa med hösten är definitivt att man kan ha stövlar/stövletter igen :) dom där var riktigt snygga!!
    Har du kollat på www.brandos.se dom brukar ha en hel del snyggt - och dom gånger jag haft med deras kundtjänst att göra så har dom varit jättetrevliga!
    Fortsätt krya på dig :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah ja brandos är en annan bra sida med mycket kul :-)
      Kram

      Radera
  2. Hoppas du är på bättringsvägen nu med pencillin och allt! Jag är en riktig fena på tröstshopping, så fort jag tycker synd om mig själv "förtjänar" jag kakor, nya träningskläder, smycken etc. haha!

    kramar /Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, det går ju framåt.. shoppingen hjälper :-)
      Kram

      Radera
  3. Hej och så kul att du gillar våra stövletter :) Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Cellbes. Trevlig onsdag på dig önskar Anna från Cellbes

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Absolut, mycket bra shoppingupplevelse!
      Kommer säkerligen återkomma!

      Radera