tisdag 4 september 2012

Tack Carolina Gynning!

Haha ja nu undrar ni säkert vad jag menar men fröken Gynning hade i detta blogginlägg på sig likadana jeans.
Flera med mig undrade i kommentarerna var hon hittat byxorna.
Och svaret kom:
Factory Malmö, som har en webbshop: http://www.factorymalmo.se/
Jag är lång och smal (171 cm/ 52 kg) och har fruktansvärt svårt att hitta byxor som passar mig som jag dessutom kan ha klackar till.
Dessa är i storleken 25" och passar perfekt!
Inte bästa bilden(ser väldigt kort och kompakt ut) nu men är just nu själv hemma och lyckas inte åstadkomma något bättre :-)
Wohoooo så glad!!!





Published with Blogger-droid v2.0.8

3 kommentarer:

  1. Som sagt, gå till g-star, aldrig haft problem att hitta jeans där och jag är ändå en bra bit längre :)

    SvaraRadera
  2. Ah lite sen på att svara men tack!

    SvaraRadera