lördag 15 september 2012

Sjuk och låg...

Jaha så slog det till då....
Feber i mängder och smärtor i kroppen.
Suck suck suck!!!!

Har såååå sett fram emot att få vara lite ledig efter allt intensivjobbande senaste veckorna men nej då varför skulle jag få ha det bra...

Suck ja ikväll är jag bitter och känner mig låg.
Skitkropp som inte kan låta mig vara frisk och pigg.
Så jäkla less!

Och när jag ändå ligger här i mina feberyror så börjar jag fundera på livet.
Vart är jag och vill jag vara här?
Känns som jag hade kunnat göra så mycket mer av mitt liv men vad?
Och vad är nästa steg?
Måste säga att det där med radhus och familjeliv lockar mig inte alls just nu, men så får man väl inte säga eller?
Som 30 åring förväntas man ju vilja ha just det.
Och om man ser och lyssnar på alla småbarnsföräldrar så verkar det inte finnas mycket kul med det mest besvär plus att typ 70% skiljer sig.
Är det verkligen något att sträva efter?
Jag skulle aldrig vilja utsätta ett barn för den uppväxten jag hade med alla bråk och skit.

Ja ni man kan inte alltid vara på topp.

Hoppas ni andra har en bra kväll och att ni mår bra!

Kram

2 kommentarer:

  1. När det gäller det där med att känna att man kunde gjort så mycket mer med sitt liv så känner jag igen mig..........så har jag känt sedan jag också var 30........nu är jag 47 och ännu har inget förändrats :)
    Barn har jag inte heller och ärligt talat så saknar jag inte det så jättemycket heller - jag lånar brorsan kidz ibland istället :) den här helgen har vi tex hans 16-åriga dotter hos oss :) sååå.......jodå, man får säga som du gör!!!
    För övrigt Jenny - du är en kämpe och kommer snart vara kry igen!! Låt det ta den tid som behövs för att låta kroppen läka och vila!!
    Kramar från Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta dina ord betyder mycket!
    Kram!

    SvaraRadera