måndag 3 september 2012

Livets ironi..

Haha ja jag kan inte låta bli att skratta åt gårdagens totalvändning.

Bara nån timme efter att jag skrivit mitt inlägg om att nu kan jag nog lita på kroppen igen så fick jag hemska magsmärtor.
För att göra historien kort så hamnade jag på aktuten och ja Njursten.
Så några timmar där lite smärtlindrande och sen hem.

Idag tog jag sovmorgon och drog till jobbet vid lunchtid, big mistake.
Man ska inte vara så kaxig, jag fick gå hem rätt snart igen.

Så nu ligger jag här nerbäddad i sängen, lite ont och feber.
Så nu vila, dricka och se till att komma tillbaka på banan!

Men hey även detta är lätt fixat och absolut något jag överlever :-)
Sen ska jag tillbaka i samma tänk igen!
Nu är jag frisk och jag har en kropp som ska funka!
Kram

2 kommentarer:

  1. Meeen.........krya på dig :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Haha ja vissa av oss får visst aldrig slappna av ;-)
    Kram

    SvaraRadera