söndag 7 oktober 2012

God eftermiddag!

Halloj på er!
Så ännu en helg har gått!
Har varit en mycket bra helg, fredagen blev väldigt lugn då veckan varit helt hysterisk.

Lördagen startades hos AC på http://www.feelgr8.se


Mitt hår gick ju av i vintras på stora bitar av huvudet och för att det inte ska se alltför konstigt ut nu under utväxtfasen så fyller jag på med löshår där det behövs :-)
På den  nedersta bilden till vänster ser ni hur det såg ut innan jag klippte till det.
Och på den högra hur slutresultatet blev :-)
Åhh hade så gärna haft hela håret så långt men men bara att vänta och låta det växa på :-)

Sen bar det av mot Upplands Väsby för lite födelsedagsfirande av bästa Lotta :-)
Riktigt lyckad tillställning, dock nån grogg för mycket, haha.
Älsklingen kom och hämtade mig runt midnatt så jag kom hem bra och säkert :-)

Ja idag har det inte varit stor produktivitet alls, eller ja lite kanske.
Håller på och jobbar med en ny webbshop, den jag har är lite begränsad och dyr så jag har hittat en ny plattform som verkar toppen!
Så lite finjusteringar till så kommer jag snart att lansera den!

Åh förresten!
Den 24:e oktober kommer Hårbling delta som utställare på Solbrännans tjejkväll!
http://solbrännan.se
Så in och kika och anmäl er till en mysig kväll med lite julklappsshopping!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar