torsdag 1 december 2011

UFO?


Haha nej då, även om det blivit en hel del Arkiv X tittande på senaste tiden ;-)
Detta ovan är min (ok vår) underbara härliga takdusch :-)
Är så glad att vi valde denna variant, med både tak och handdusch.
Ofta som jag sitter ner i duschutrymmet och bara låter vattnet från takduschen skölja över mig.
Blir nästan lite meditativt. Mmm :-)
Idag tog jag det ytterligare ett steg längre och lät det enda ljuset i badrummet komma från tända ljus. Mys.

Så idag mår jag bättre, penicilin är bra ibland minsan.
Ska bli jättekul att komma tillbaka till jobbet igen, missat nästan en hel vecka!
Ojoj, ja men det blir nog bra :-)

Nu lite Criminal minds.
Kram


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

  1. Skönt att du blivit bättre igen! Är beredd att hålla med om att takduschar är såååå mysiga! =)

    SvaraRadera
  2. Camilla:
    Absolut! är på tok för mycket sjuk...
    Kram

    SvaraRadera