torsdag 15 december 2011

Mat & träning!


Kastar in en bild från en mysig promenad för nån vecka sedan :-)
Vinter? Nja...
Så hur går det då för mig med mat och träning?
Nja även där.
Tyckte jag mådde bättre efter att ha bytt till laktosfritt men idag blev det kaos igen..
Kan ju ha med julbordet att göra så jag avvaktar och fortsätter med det laktosfria så får vi se.
Hmm och ja träna skulle jag ju göra idag...
Nja även där.
Jag orkade 9 min på löpbandet, gåendes, och sen en benövning 10x3.
Jaja så är det.
Kroppen körd rätt långt ner igen efter all sjukdom på senaste tiden så bara att börja om från början igen.

Men mitt mål står fast!
Jag ska under 2012 få en stark, välträndad kropp!

Nej hörrni nu är jag helt slut för kvällen så dags för sängen.
Kram


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

  1. Har du bett om en födoämnes allergi utredning? Du kanske är glutenintolerant?
    Bara en tanke...

    SvaraRadera
  2. Halloj! nej det har jag inte begärt, men gluten tror jag inte är några problem. Det är bröd, pasta och vetebröd som jag klarar av bäst att äta. Laktosen däremot verkar faktiskt ställa till det lite :-)

    SvaraRadera