tisdag 13 december 2011

Återbesök

Halloj!
Är helt slut efter dagen men tänkte göra en liten uppdatering i alla fall :-)
Återbesöket för detta halvår är avklarat och det gick ok.
Allt såg bra ut, har dock några lymfkörtlar på halsen som är svullna och har varit så ett tag så för säkerhetsskull görs en röntgen på dessa.
Läkaren sa att det kan vara så kallade "reaktiva"körtlar alltså några som svullnat upp pga en infektion och sen inte återgår till normal storlek, men men hellre kolla en gång för mycket än en gång för lite ;-)

Galan igår var helt underbar och precis vad jag behövde inför dagens återbesök :-)
Titta på galan kl 20.00 på 4:an nu på fredag!!!
Så många underbart fina hjältar!!!!

Phu men som alltid är dessa dagar såå krävande.
Efter besöket inhandlade jag lite gott och sen hem till soffan.
Sen sov jag från ca kl 10 till kl 17....
Jupp helt slut.

Har nu krupit ner i sängen och ska läsa dagens aftonbladet och artikeln om Julia & Hanna :-)
Fy fan va ni är bra!!!
Tippsar igen: http://www.ungcancer.se/
Finns finfina julklappstipps där också :-)
Den gråa tröjan gillar jag, kanske ett tipps till nån att ge mig i julklapp :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar