onsdag 14 december 2011

Halloj!


Halloj på er!
Phuu vad totalt utmattad jag var igår!
Inte så konstigt massa saker som byggs upp inom mig inför dessa besök...
Dessutom är jag åter igen sjukskriven på 25%.
Jag kommer alltså nu jobba 75% och vara sjukskriven 25%.
Det känns jättebra!
Har varit så mycket sjuk och haft så dålig ork och knappt kunnat äta på hur länge som helst nu!
Så denna tid (2 månader till att börja med) ska jag se till att verkligen bygga upp min kropp.
Idag när jag gick hem från jobbet redan 14:30 så hade jag ju massa energi kvar när jag kom hem :-)
Helt otroligt!
Var länge sedan jag orkade ta tag i något hemma efter jobbet.
Brukar mest komma hem ta en macka och sen bara ligga i soffan eller sängen resten av kvällen.

Idag plockade jag lite hemma, satte upp en hylla och lagade mat!
Jag har inte lagat mat på jag vet inte huur länge!
Och gott blev det!
Bacon, kyckling, rödlöksröra med lite currymajonäs.
Detta serverades på lantbröd som penslats med olivoja och vitlökssalt och sedan grillats i ugnen.
Till detta en finhackad sallad med diverse.
Det var gottt!!!

Så nu är orken slut för idag och jag ska ägna kvällen åt att skämma bort mig med nagelfix hos Ulrica :-)

Kram


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar