torsdag 15 december 2011

Salta stänk


Ja efter dagens jullunch gick vi in en kort stund på affären Salta Stänk.
Där i skyltfönstret fanns en kudde med en låtsaskatt på, trodde jag först..
När jag tittade närmare på den mycket verklighetstrogna katten såg jag att den andades :-)
Haha så visst var den riktig, lite annorlunda att de har den i affären men verkligen ett mysigt inslag.
Fick mig dock att sakna lille Smirr... dags att hälsa på honom snart igen tycker jag.

Kram


Published with Blogger-droid v2.0.2

3 kommentarer:

  1. Du får gärna komma förbi i helgen och hälsa på lilla plutten om du vill! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt att ha en riktig katt i affären, jag måste titta in där jag också när vi är i Vaxholm nästa gång - jag bor ju på norra Värmdö så det är inte så långt dit :)
    Jag förstår verkligen att du saknar Smirre, jag saknar tom med min lilla Moses näg jag är på jobbet - kissarna har en så härligt lugnande inverkan på en, det går liksom inte att stressa med en katt i närheten!
    Hoppas du får en härlig helg, själv ska jag in till stan imorgon och köpa julklappar - jag har på känn att jag inte lär vara ensam där :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Camilla: Jaaa! Vi kommer idag :-) och jag har med en julkapp till Smirre :-)
    Kram

    Lotta: ja det var hur sött som helst! Verkligen katter gör underverk för själen :-)
    Kram och lycka till med julshoppingen!

    SvaraRadera