tisdag 6 december 2011

Tisdag


God kväll!
Ja lite noblesse är ju aldrig fel :-)
Har sista dagarna försökt lägga till lite fler små portioner med högkalori innehåll.
Funkar rätt ok än så länge så vi får se hur det fortsätter, jag är sååå hungrig.
Kan aldrig äta mig riktigt mätt utan att det sen går åt helvete i kroppen... suck

Ja och hörrni vet ni hur mycket sjukfrånvaro jag har haft i år?
Jo 21 %!!!
Helt jäkla galet, 48 arbetsdagar har jag varit sjuk och 15 karensdagar har jag haft...
Blä...
Jag bad om uppgifter ännu längre bakåt och jo då stadiga 21 % senaste 3 åren bakåt...
Har dock nu upptäckt att jag kan söka om att slippa karensdagar hos försäkringskassan :-)
Jag hoppas de kan godkänna en sådan ansökan, det skulle ju underlätta en hel del.
Sen har jag ju också insett varför jag aldrig hinner med allt på jobbet, jag har ju bara jobbat 80% men det ska ju vara 100%...
Hmm ja jag har lite att fundera över nu...

Kram



Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

  1. CLASSE ÄR AVSLÖJAD!

    http://vadfanfan.wordpress.com/2011/12/08/vem-ar-classe/



    HUR MAN BLIR KÄNDIS I SVERIGE!!
    http://vadfanfan.wordpress.com/2011/12/08/hur-man-blir-kandis-i-sverige-official-guide/

    SvaraRadera