fredag 11 november 2011

Mysfredag :-)


Kvällens middag :-)
Blev en skön fredag på jobbet som flöt på väldigt fort...
Efter jobbet mötte Maria upp mig och vi gick till Gym & Motion, ligger ju bara ett stenkast ifrån jobbet.
Där körde vi ett härligt arm och ryggpass, skönt slut nu :-)
Efter träningen blev det givetvis en proteindrink, från Charlotte Perellis serie.
Den med kaffe latte smak är helt ok!
Har svårt för det flesta proteindrinkar men denna är helt ok, nästan god :-)

En liten kort tur i solariet blev det också, beöver lite ljusterapi såhär års ;-)
Ja sen via ica och sen hem.
Älsklingen rensade kycklingen, då jag har lite benfobi.
Så detta mumsar jag nu på framför kvällens Idol.
Blir lugnt ikväll, imorgon har vi städdag i föreningen från kl 10, och sen på eftermiddagen är det 30:års firande för en vän.
Och om ni tycker jag äter lite så kan jag lova att det blir minst ett kvällsmål till lite senare ;-)

Kram



Published with Blogger-droid v2.0.1

4 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Visst tycker jag det ser ut som en bantares tallrik, men jag hoppas att nästa mål var bättre med mat till Dig. Ska Du får formerna tillbaka gäller det att också försöka äta, som Du säkert vet.
    Ha en skön kväll.
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Och du balanserar mjölk (?) på datan...vågat :)

    SvaraRadera
  3. på kvällen behöver man inte äta så överdrivet mycket, eftersom att kroppen förbränner långsammare under natten när den är i vila =) tycker din tallrik ser bra ut, men skulle nog haft lite mer sallad =)

    Jag har också haft svårt att hitta proteindrinkar som är goda! Men den jag har nu är jättegod! Den är från fitnessguru.se och heter One Whey. Finns i smaken jordgubb/vitchoklad (smakar jordgubbsmilkshake om man blandar med mjölk :D ) och den andra har smaken choklad/hasselnöt som faktiskt är godast med vatten!

    SvaraRadera
  4. Birgitta: Blev faktisk ingen mer mat, var så mätt och trött så det räckte :-) jag äter så gott jag kan :-) kram

    Mamman: Haha, japp. det gick fint :-)

    Camilla: Blev faktisk helt ok med mat, men oftast blir jag så hungrig på kvällen så det blir minst en kvällsmacka :-)
    Ja, proteinpulver är knepigt.. hmm jordgubb/vitchoklad lät ju inte fel :-) ska kolla på det.
    Du kanske kan bjuda på ett smakprov imorgon :-D

    SvaraRadera