tisdag 29 november 2011

Lite sjuk...


Halloj!
Detta är min utsikt för dagen, kanske ser lite tråkigt ut men det är det faktiskt inte.
Detta är alltså utsiken från sovrummet, jag gillar dock att se att det bor folk runt om en och speciellt nu när alla julljus kommer upp.
Sen skulle jag kolla ut genom en annan vinkel i rummet så ser jag inga hus alls så det är inte alls inbyggt :-)
Jag är så otroligt supernöjd med vårt sovrum, det är så lugnt och harmoniskt, känner verkligen att jag trivs här och kan slappna av :-)

Så ang. rubriken jovisst jag är sjuk igen...
Suck, vaknade i måndags med en mindre golfboll i halsen.
Feber och allmänt dålig, så det blev till att sjukanmäla sig och bara sova sova och sova.
Mår något bättre idag, men då har jag ju nu bara varit vaken i ca 1 timme än så jag får se hur dagen utveckar sig...
Det är trots allt väldigt drygt att bli sjuk så ofta som jag blir men som läkarna säger det är bara att gilla läget och acceptera att immunförsvaret inte är ok.
Och missförstå mig rätt jag är otroligt tacksam att det "bara" är vanliga småsjukdomar men det innebär ett inkomstbortfall nästan varje månad...

Cancer - det både ger och tar så otroligt mycket.

Kram


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar