tisdag 29 november 2011

God kväll


God kväll!
Jupp lite trött och småsliten blir man ju när man är sjuk.
Men ser ni min fina garderob i bakgrunden?
Men men, känner att det går åt rätt håll så har goda förhoppningar om att snart återgå till det nomala livet eller hmm att vara sjuk är ju nästan mitt normaltillstånd?
Nej då inte vara bitter det är bara att gilla läget :-)

Oh vet ni jag tycker min hy ser lite väl gammal ut på sina ställen och jag var förra veckan på en Restylane kväll på Eriksbergskliniken.
Jisses vad duktiga de är där med att "sudda" ut linjer och rynkor.
Så mina tankar då?
Jo jag stör mig på lite linjer som dykt upp i ansiktet, mycket pga att jag gått ner så mycket i vikt plus att jag är i klimakteriet...suck
Så första funderingarna var ju på Botox, men jag ska testa Laser till att börja med.
Det ska kunna hjälpa mot linjer, stora porer och lite annat :-)
Så jag ska undersöka detta alternativ och se om det kan göra det jag vill med min hy :-)
Helt ok att bli äldre men jag vill ju se fräsch ut för det, ja jag är fåfäng men det är som ja typ en hobby ;-)
Det bästa vore ju om jag kunde gå upp ca 2-3 kg då skulle jag ju fylla ut allt inifrån men ja det funkar inge vidare.
Just nu är det kaos och jag har inte kunnat äta ordentligt på ca 3-4 veckor, blä!
Inte konstigt att jag blir sjuk ;-)

Ok lite negativt inlägg kanske inte meningen men ibland blir det så.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar