torsdag 10 november 2011

Kost och träning...


Kvällens mumsiga middag :-)
Sååå gott och såå enkelt, lite olivolja, lax och kryddor efter smak, in i ugn 20 min klart!
Och under tiden puttrar potatisen för sig och mot slutet får den sällskap av lite Broccoli :-)
Jag vill verkligen satsa på träningen nu men kosten är ett problem...
Jag har ju jättesvårt med vilken mat jag kan äta, som ni kommer ihåg, inga fibrer, inte för mycket fett.
Så det får bli en liten utmaning :-)
Jag har börjat äta mer lax i alla fall, det är ju förutom bra protein otroligt bra för hyn!
Och jag har som mål att se bra ut genom hela livet så då måste helt klart en bra kost till :-)
Så det blir till att försöka laga mer lax och kyckling :-)

Och träningen då, jo det går helt ok men här ställer kroppen åter till med problem.
Tränar jag för hårt sliter jag sönder för mycket och kroppen klarar inte återhämtningen...
Jag får sjukt ont och feber, inte kul alls.
Så jag får mesa med träningen och bara köra små lagom pass...
Blä jag vill ju slita och kriga med kroppen som verktyg som aldrig förr...
Jaja jag kör på så ett tag/några månader så kan jag öka lite vartefter.

Ja men god kväll på er :-)
Kram


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar