lördag 25 juli 2009

Hemma igen!

Nu är jag åter tillbaka efter en liten tripp till Jönköping.
Jag och Chris åkte ju dit för att hälsa på hans familj mm.
Vi åkte ner måndag och hem torsdag, vi hann med en hel del under den tiden.
Passade även på att hälsa på min faster som bor där och som jag inte sett sen ca 2005, det var jättekul att få träffa henne igen och höra lite vad som hänt de senaste åren.
.
På bilden ovan ser ni utsikten från en jättefin högt belägen plats i huskvarna.
Vi hade det jättemysigt där när vi satt på våra filtar och såg på solnedgången.
.
Tyvärr fick vi lite bilproblem sen så några mer utflykter denna helg kommer det inte att bli.
Idag är jag hemma i Åkersberga får se vad jag hittar på ikväll, verkar som alla vänner är i väg så kanske jag ger mig av mot stan igen :-)
.
Strax ska jag hämta nycklarna till min nya lägenhet!
Ska bli såååå nice!
.
Nej nu ska jag packa upp lite här.
Kram


2 kommentarer:

  1. Hej Jenny, jag tyckte också det var kul se Dig och Chris. Efter allt Du gått igenom ser Du väldigt pigg och fräsch ut, det är skönt att se! Hoppas nu att senast undersökningen är ok också. Tråkigt att Ni fick problem med bilen, jag hoppas Ni kom hem med den i alla fall. Jag får kanske ta mig uppåt när det är dags för Pappas 60 årsdag nästa vår, är ju ett tag sedan jag var uppe som Du skrev.
    Kramar
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. jo det är rätt nervöst dom första gångerna att du utan men efter ett tag så går det bra.
    Ja nu får jag styla om det lite:D

    hare bra :)

    SvaraRadera