onsdag 15 juli 2009

Sommar!

Tror ni att det är lätt att slita sig hemmifrån på morgonen när man har denna lilla sötnos liggandes i sängen....
Lilla Smirr är bara såå mysig på mornarna.
.
Men iväg kom jag och det verkar ju som att sommaren åter kommit tillbaka!
Har lunch nu och kom just tillbaka från en underbar lunch vid havet (på restaurang Solbrännan i Österskär) som avnjöts tillsammans med Chris.
Han började sin semester idag och kom ut till mig för en mysig lunchstund.
Nu ligger han på stranden och solar och väntar på att jag ska sluta...
Är kanske liiite avundsjuk :-)
.
Efter jobbet idag tänkte vi ta en sväng till Täby och spana på rean :-)
Får se om jag hittar några fynd.
.
Ha en bra dag i solen!
Nu ska jag jobba på de sista timmarna.
Kram


3 kommentarer:

  1. Haha sötsmirre!

    Dom har världens rea just nu i nästan alla butiker, på Bikbok i täby har dom halva- halva rea priset haha... köpte ett par chinos för 45 kr där! men det är dock ganska utplockat i vissa butiker, men du lär ju hitta något skulle jag tro! :) kram!

    SvaraRadera
  2. ja jisses vilken rea det var, men som sagt rätt urplockat...
    Hittade dock ett par snygga jeans!
    Tyvärr inte på rean..jaja så kan det vara.
    Kram

    SvaraRadera
  3. hej roligt att du skriver, kul att träffa likasinnade som vet vad man gått igenom.
    kommer följa dig här.
    Tack för kommentaren

    SvaraRadera