tisdag 14 juli 2009

Snart så...

Bilden är i från ljusterö, utsikten från den stuga vi bodde i helgen då vi jobbade med festivalen.
Längtar tillbaka till detta härliga ställe...
.
Nu är det bara två arbetsdagar kvar sen är det dags för semester :-)
På fredag ska jag dock göra en ny magnetröntgen och det är ju inte så jättekul.
Intressant - absolut- men kul nja...
Men jag är glad att jag får göra dessa noggranna undersökningar så att jag sen kan känna mig lugnare, eller i värsta fall upptäcka något innan det går för långt.
Måste säga att jag är väldigt nöjd med den vården jag har har fått under de senaste året.
Underbart också med alla de som jobbar inom vården och orkar med detta tunga varje dag.
.
Nej men hörrni semester var det ju!
Jag har inga direkta planer för årets semester men en trip till Jönköping blir det.
Jag åker med Chris dit då han ska hälsa på sin familj, och ev så sticker vi en sväng till Halmstad efter det.
Vi får se...
Sen så ska jag ju flytta!
Det ska bli superkul!
Har så många ideér om hur jag ska fixa i lägenheten :-)
Sen är det födelsedagsfiranden och kräftskivor på g.
Så sysslolösa lär vi inte bli!
Ser verkligen fram emot denna sommar så mycket!
Dels så är jag frisk och orkar göra saker och dels så är jag nykär :-)
Härlig kombination tycker jag!
.
Hoppas ni alla får en härlig sommar!
Kram


5 kommentarer:

  1. Skönt för Dig med semester, jag tar inte semester förrän i oktober och då en resa till Italien, kul ska det bli!

    Pratade med pappa och han nämnde att Ni skulle hit ner och då även hälsa på mig, skulle vara väldigt kul se Dig och Chris, länge sedan sist.
    Jag jobbar nästa vecka onsdag-fredag och pappa har mitt mobilnummer. Kanske är jag i Kalmar måndag - tisdag, inte riktigt klart ännu.

    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej på dej! Det är så roligt att följa din blogg så här i efterdyningarna av våra snusk-diagnoser!! Det är härligt att läsa om att du mår bra, det gör jag oxå även om det är mycket kvar att bearbeta. Ha det så bra i sommarvärmen och många kramar från Cattis i kristinehamn

    SvaraRadera
  3. Hej Cattis!
    Jag har tidigare bott i Krisitnehamn i 19 år, flyttade därifrån 2003 tillbaka till Jönköping där jag vuxit upp. Konstigt att Du kom in på Jennys sida och bor i Kristinehamn..Hoppas Du också mår bra och känner att det går framåt för Dig
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Birgitta:
    Vi åker nog ner på måndag och sen vet jag inte om vi åker hem på tisdag eller onsdag.
    Men jag tar ditt nr från pappa så hör jag av mig så får vi se :-)
    Kram

    Cattis:
    Kul att du hänger med fortfarande!
    Skönt att allt är på väg åt rätt håll för dig också! hoppas du får en superbrasommar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej gumman. Här kommer hälsningar från landet. Det är strömavbrott just nu. Tur man har batteri i datorn. Hoppas ni hinner komma förbi härute när ni kommer hem igen. Hoppas inte röntgen visar något .Tänker på dig. Ring om du vill ha hjälp med flyttningen. KRAMAR från Mamma

    SvaraRadera