torsdag 22 januari 2009

Trött

Hej!
Nu har jag jobbat första dagen denna vecka, men jag känner att jag är helt slut.
Mår nog fortfarande inte 100%.

Så jag gick en timme tidigare från jobbet, tack för flex!

Sitter nu hemma i soffan och tar det lugnt med lite tvserier, Smirre är som tur än så länge lugn.
Passade på att boka tid hos frissan också så på måndag ska jag fixa till utväxten.
Jag blonderade mig ju den 1:a december och sen dess har det växt ca 2.5 cm.
Så nu ser jag ju verkligen att det händer något :-)

Skulle ju ha åkt till stan igår och ätit middag med mina barndomsvänner Agnes och Luisa, jag hade sett fram emot att göra detta i flera veckor nu men jag fick igår inse att jag inte skulle klara av att åka så långt i det skick jag var i...
Jättetråkigt, men jag hoppas att vi kan ses nån dag snart.
Det är så kul att ha kvar sina typ första vänner i sin nuvarande vänkrets, det är liksom dom som verkligen varit med hela livet och förstår en på ett helt annat sätt.
Sen har jag ju givetvis många andra/nya vänner som också är helt underbara men jag tror nog att ni förstår vad jag menar ;-)

Nej jag har ingen direkt inspiration till att skriva just nu.
Ska vila några timmar så får vi se om jag kan återkomma lite senare.

Hoppas ni mår bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar