söndag 18 januari 2009

Söndag


Oj oj vad jag är trött nu.. Har spenderat hela dagen i en fotostudio. Vi har fotograferats i den lilla lådan som ni ser på bilden. Efter detta erbjöd sig mia att bjuda mig på middag eftersom jag fyllt år. Och eftersom hon lockade med grekisk mat kunde jag absolut inte motstå:) så nu sitter jag mätt och nöjd efter en mycket trevlig middag på tunnelbanan på väg mot danderyd där jim ska hämta upp mig. Så skönt att slippa roslagsbanan. Har haft en toppendag. Men är som sagt helt slut.. Hoppas helgen varit bra. Kram

2 kommentarer:

  1. vad modellade du för? :)
    förresten killen med gröna byxor råkar inte heta anders?

    kramar!

    SvaraRadera
  2. Japp stämmer bra det han heter anders och är dansare. misstänker att ni kanske dansat ihop?
    Kram

    SvaraRadera