torsdag 29 januari 2009

Lite trött

Hej på er!
I dag har jag varit rätt trött.
Det går fortfarande lite upp och ner med orken.
Som i lördags då orkade jag ju hur mycket som helst, fast då hade jag sovit till kl två på dagen också ;-)

Jag känner ännu inte att jag orkar gå upp till att jobba heltid, blir fortfarande väldigt trött på eftermiddagen och behöver verkligen då några timmar att vila på.

Jag ser fram emot morgondagen, då ska vi ha lite tjejkväll på stekis.
Det blir jag, Sara och Tilla.
Maria J skulle ha följt med men var lite dubbelbokad.
Vi ska äta lite middag där sen borde jag nog gå hem i hyfsad till alltså inte ta en sväng till sportis efteråt... ;-)

Vi ska ju åka till Linköping på lördag för att fira Mange som fyller 30!
Så då vill jag ju vara pigg och fräsch.
Jaja får se hur det blir, dumt att planera i förväg ;-)
Hur det än blir så blir det i alla fall bara vatten att dricka efter kl 00.

Idag köpte jag även en ny bikin eftersom lördagen skulle innefatta ett besök på äventyrsbad.
Och mina bikinis från förra sommaren passar inte riktigt längre... minus 10 kg gör en hel del ;-)
Men att försöka hitta en bikini nu var ju nästan omöjligt!
Lindex hade 3 st, kappahl 0 och sportaffären 1!!!
Som tur var så hade ju då Lindex en som var helt ok.
Den är svart med en cerisrosa linje längs bh:n och längs med troskanten.
Den var faktiskt jättefin!
Så nu kan jag bada lugnt utan att behöva vara rädd för att tappa badkläderna ;-)

Hoppas ni får en bra helg!

Kram

2 kommentarer:

  1. Minus tio!!!
    Oj!
    Vad är ditt bmi nu?
    kraam Lottie

    SvaraRadera
  2. Jo det är ju en del, mitt bmi är nu på 17,8.
    Så Beach 09 behöver jag inte oroa mig för :-)

    SvaraRadera