tisdag 20 januari 2009

Sjuk...

Usch ja rättare sagt magsjuk...

Jag skrev ju när jag var på väg hem i söndags och ja bara timmar efter det låg jag inne på toan och kräktes.

Har inte mått så dåligt sen jag fick mina cellgifter förra året.

Nu har det dock vänt och jag har precis ätit för första gången sen i söndags.
Men min kropp är helt slut och bara skakar när jag försöker göra något.
Jim har varit så snäll dessa dagar och fixat och ordnat och lagat middag.
Så skönt att slippa göra något när man mår som sämst.

Men är som sagt helt slut och kommer vara hemma även imorgon.
Fick höra att flera på jobbet också är magsjuka så det är väl något som går även om jag misstänker att den grekiska maten också hade med saken att göra...
Hur som helst så kommer det nog dröja ett tag innan jag blir sugen på grekiskt igen...

Nej nu ska jag lägga mig ner i soffan igen och fortsätta att återhämta mig från denna pärs.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar