måndag 31 maj 2010

Kerstins Trafikskola!

Japp idag körde jag min första körlektion med Kerstin själv från Kerstins Trafikskola här i Åkersberga :-)

Det var en 30 min lektion men kändes som max 10 min.
Oj oj vad tiden flög iväg och vad mycket det var att ta in.
Men lektionen gick bra och jag var ute och körde på både, skolvägen, storängsvägen och hackstavägen :-)
Många stora bilar att möta och hålla koll på.
Kändes tryggt att Kerstin hade pedaler även på sin sida och var redo att bromsa om det behövdes.

Men oj vilken adrenalinkick det var!
Kände mig helt snurrig efteråt :-)
Nu är jag heeelt slut!
Har bokat upp en till lektion denna vecka och två dubbellektioner nästa vecka.
Sen trodde de att jag skulle vara redo för stadskörning runt Mörby!!!
Jisses, ska jag?
Äh detta ska fixa sig snabbt, jag ska ha det där körkortet innan augusti!

Jag måste säga att de verkar såå bra på körskolan!
Jättesnälla och trevliga och bra på att lära ut.

Nu ska jag vila lite och snart kommer Mr C hem :-)
Haha trodde jag, nu har jag en Smirre som kräver uppmärksamhet :-)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar