onsdag 19 maj 2010

Smirre!!!

Min älskling Smirr!
Han ser mindre nöjd ut över att ha fasnat på bilden...haha sötis.
Om nu inte min ena älskling (läs: mr C) vill vara med i bloggen så får min andra älskling Smirre vara med lite mera :-)
.
Nyss hemkommen efter en hård arbetsdag.
Var på lunchen och fixade det sista med blommorna till Pontus begravning.
Hoppas det blir en fin cermoni...
Det "bra" med begravningar är ju att det blir ett ordentligt slut och avsked, tror det är jätteviktigt i sorgebearbetningen.
.
Mr C jobbar sent idag också så det innebär massa egentid för mig, vilket jag tycker är jättskönt att ha.
I helgen är han faktiskt ledig för första helgen på ett tag och då firar vi även 1 år tillsammans, det ska bli supermysigt!
En inflyttningsfest i Åsättra står också på menyn och kanke en lägenhetsvisning.
Mycket på g helt enkelt!
.
Nej nu blir det dusch och sen ska det lagas pastasallad!!!
Idag med pepparsalami!
Kram


2 kommentarer:

  1. Ska du gå på begravningen trots allt?

    SvaraRadera
  2. Mia:
    Oj nej, hm har nog formulerat mig lite fel.
    Jag ska inte gå, tänkte mest på de anhörig och nära vännerna som kommer går på begravningen.

    SvaraRadera