fredag 28 maj 2010

Hehe!!!

Mhmm nya skor!!!
Har ju faktiskt inte shoppat på väldigt länge nu.
Just ett par sådana här skor har jag letat efter ett tag nu.
Och äntligen hittade jag dessa, som faktiskt är tillräckligt tajta upptill för att inte se helt hemska ut.
Såå snygga läder och nitar :-)
Dessutom på rea!
20% rabatt hela helgen på skobutiken i Åkersberga Centrum, det är imorgon dags för det årliga Centrumkalaset!!!
.
Var helt otroligt trött idag på eftermiddagen så jag flexade hem en timme tidigare.
Sen lite shopping som sagt ;-)
Efter det var det raka vägen hem och ta det lugnt.
Nu har jag vilat en stund och börjar känna mig piggare.
Tur det för Mr C är snart på väg hem från jobbet och det blir så mycket roligare om jag faktiskt orkar umgås lite med honom när han dyker upp.
.
Annars har det hänt lite roliga saker som jag snart ska skriva mer om.
.
Hoppas ni får en riktigt trevlig fredagskväll!
Kram


6 kommentarer:

  1. Hej, snygga skor! Här är det Jönköpings marknad både i dag och i morgon så även här kan man göra fynd! Var nere en sväng i dag, mycket folk och svårt med p-platser, sedan kom lite regn. Sysslar just med stickning till Marcus och Tim, första jumpern snart färdig, ska hälsa på dem nästa söndag igen.Får se om jag får båda färdiga till dess.
    Ha en bra kväll
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Aha kul att det är lite festligheter på gång hos er också!
    Hoppas du får en bra helg! Hälsa Niklas!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar dina skor!! hoppas du får en bra dag!.. måste snart besöka g-son & gänget i Å-berga börjar bli på tiden .. kraxkram Patrik/ CoSmoZ

    SvaraRadera
  4. Patrik:
    Tackar! ja men det tycker jag, kommer ju bli fina sommarkvällar på sportsbar snart! kram

    SvaraRadera
  5. Har bestämt för mig att du köpte ett par liknande för rätt länge sen... Med nitar på? Eller har jag drömt det?

    Skriv nu det roliga... Blir ju sjukt nyfiken!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Mia:
    Hmm har inga sådana i min skogarderob just nu i alla fall, måste varit jättelänge sen i så fall. Fast ett par lite liknande inköptes ju förra sommaren men det var med smalare remmar och typ antik färgade runda nitar.
    Hehe, en ny liten hobby på g bara ;-)
    Kram

    SvaraRadera