torsdag 13 maj 2010

Fix och pyssel :-)


Ah så nu har jag pysslat och fixat en hel del hemma :-)
Här ser ni en liten glimt av lägenheten sett från sovrumsdelen.
.
Jag beställde för någon vecka sedan lite bilder för framkallning.
Tycker det är kul att ta ut bilderna fysiskt och sätta in i album.
En av bilderna är på mig och Mr C och den är så fin så jag har för tillfället ramat den och satt vid sängen, får se vad han har att säga om saken :-)
Annars som ni ser gillar jag ljus och små budskap, såna liknande stenar har jag över hela lägenheten.
Tycker de bidrar till en fin energi!
Ska visa er dom andra någon dag, just denna "dream" passa utmärkt vid sovrummet.
.
Annars då ja pannkakor väntas till middag och imorgon blir det förhoppningsvis Kista C med Maria J.
.
Kram



3 kommentarer:

  1. Borde det inte vara Mr K?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mia:
    Mmm det kan man ju tycka men eftersom han i stockholm kallar sig för C istället för K så blir det Mr C tillsvidare ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Just ja, tänkte inte på det. Kopplade bara mot namnet på FB, tänkte att du kanske hade bytt... ;)
    Kram

    SvaraRadera