söndag 16 maj 2010

Hyfsat pigg :-)


Som ni ser är jag inte allt för sliten efter gårdagens party :-)
På bilden ser ni också långklänningen från H&M kombinerat med min korta skinnjacka.
.
Har precis varit över hos Roger (lilla närbutiken här i Österskär) och handlat lite kompleterande ingredienser till kvällens kycklingpastasallad :-)
Mums, kommer bli såå gott!
.
Jag har ju börjat att skiva ganska mycket nu här i bloggen och jag vet inte om det kommer att hålla i sig eller om det är nån som är intresserad av att läsa.
Men jag tycker det är kul att skriva av mig här och tänker fortsätta med det.
Det går ju så himla mycket upp och ner för mig och det märks ju verkligen här på bloggen.
Men den har ju funnits med mig som terapi hela vägen och jag tänker fortsätta använda den.
Min älskling kommer dock ej att synas längre här i bloggen då han har valt att han inte vill synas här. Så ni behöver inte undra om vi har gjort slut eller så ;-)
.
Nu ska jag sätta mig och plugga lite körkortsteori i en timme eller så...
Kram

3 kommentarer:

  1. Den där klänningen du köpte är så sjukt snygg, ska snabbt inhandla en likdan!

    Kul att du skriver lite igen
    kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Sofie:
    Ah ja gör det, snygg och såå skön!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hm hoppas bara den bär sig lika bra på mig
    den klär dig så snyggt!!!!!!

    SvaraRadera