måndag 15 augusti 2011

Slut på semestern...


Här ovan ser ni Smirres senaste favvoplats :-)

Japp semestern är över men inte är jag på jobbet för det..
Nej jag lyckades nämligen bli sjuk såhär vid semesterslutet.
Kände mig lite låg och inte helt i form, men hade ju en 30 och 40 års fest att gå på.
Jag borde nog stannat hemma då festen fick febern och hostan att bryta ut men men kul hade jag i alla fall under kvällen.
Var så coolt att vara på fest i den lokalen, alltså Cedergrenska tornet :-)
Fullt av folk var det och alla var så fint klädda, var länge sedan jag var på en fest med riktigt dresscode.
Det var dessutom superkul att få visa upp min fina pojkvän för dom som inte ännu träffat honom :-)

Men som sagt nu är jag hemma, natten var fylld med feberdrömmar och hostningar och så vaknade jag upp med världen jäkla huvudvärk.
Huvudvärken har gett med sig men jag blir anfådd vad jag än gör och är växelvis varm/frusen...
Suck.
Jaja bara att gilla läget och vila mig i form igen.

Kram



Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar