tisdag 9 augusti 2011

Kvällslugn :-)

Halloj, så skönt att vara ledig!
Känner hur energin börjar återvända igen :-)
Kanske kan jag känna mig hyfsat utvilad tills jobbet börjar igen.

Myser lite såhär på kvällskvisten med lite tända ljus och en god macka.

En liten observation också...
Tre år och åtta månader har gott sen jag fick cancerbeskedet och i tre år har jag varit cancerfri, men ännu har det inte gått en dag utan att jag tänker på det...
Det behöver inte alltid vara många och långa tankar men det finns alltid där.
Undrar när det kommer gå åt andra hållet och dagarna när jag tänker på det blir mer sällsynta?
Det är väl en del av livet helt enkelt ;-)

Men det viktiga är ju ändå att jag mår bra nu och lever med en helt underbar pojkvän :-) på många sätt är jag verkligen otroligt lycklig nu.

Hoppas ni har haft en fin kväll!
God natt. Kram.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar