söndag 28 augusti 2011

Helgen som varit :-)


Ok lite mörk bild här men det kommer bättre...

I fredags eftermiddag var det ju då dags att fira av avfalls David på jobbet.
Detta gjordes på Domarudden, mycket trevligt med Vollyboll och mat :-)
Sen blev det spontanutgång i stan, Galways hamnade vi ju på.
Haha ja ni såg ju bild från det tidigare :-)

Lördagen blev väldigt lugn.

Och nu söndag!
Täby stod på schemat idag, David klippte sig...
Inte helt förtjust i det men men det växer ju ut igen och om nån vecka är han sitt vanliga sygga jag igen :-)
Lite shopping blev det till honom också, lite höstnytt.

Ja sen var det väl inte så mycket mer..
Fixade lite mat och åt lite choklad, vilket gjorde att jag hamnade i total sockerkoma och somnade i soffan.
Nu börjar jag återhämta mig så smått och ska väl bege mig mot ica för lite matshopping :-)

Kram


Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar