måndag 8 augusti 2011

Kvällsmys!


Här ovan ser ni mitt senaste mysinköp, en såå fin liten telåda!
Lite trött på oredan bland diverse tepåsar i skåpet..
Nu blev det så fint och mysigt!
Och en liten (stor) kopp te blev helt perfekt efter kvällens långpromenad.
Det blev en runda på ca en timme längs med vår kanal med lite Rolling Stones och liknande i hörlurarna :-)
Så skönt att bara få vara för sig själv en stund.

Annars så känner jag mig väldigt nöjd med denna dag!
Vi har varit helt lediga och inte haft några måsten.
Så det blev en slö morgon med stoor frukost/brunch.
Lite shopping, letar efter en klänning till helgens 30/40 års fest... Tror kanske jag har hittat rätt nu :-)

Imorgon kommer nog också bli en ledig dag, såå skönt!¨
Har typ för första gången denna semester verkligen känt att jag har just semester :-)
Nej nu blir det lite mer mys framför tvn :-)
Kram


Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

  1. Hej, var bilden med slipdamm från i går då eftersom Ni tycks ha haft en härlig dag i dag? Jag har själv haft en fin dag i Ulricehamn hos en kompis från förra året, ätit thai-mat och en massa annat, härlig halvdag blev det. Skönt för Er att få mer och mer ordning i nya lägenheten.
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Javisst var bilden från igår, idag hade vi det bara ledigt :-)
    Ah låter som en härlig dag, blir nog thaimat här imorgon :-)
    Kram

    SvaraRadera