lördag 27 augusti 2011

Golv



Glömde ju att visa er hur golvet blev!
Såå fint, oj vilken skillnad det gör när golven kommer på.

Ja det går framåt, känns som att vi borde hinna klart med allt i rätt tid.

Vet ni jag satt och tänkte lite och der är rätt kul hur livet kan ändras så på bara ett år...
Tillvaron nu är väldigt bra.
Jag har flyttat två ggr, träffat mannen i mitt liv, orkar jobba heltid(för det mesta) tränar regelbundet, kan äta lite mer och har lyckats gå upp 1 kg :-)
Jag orkar mer och mer, och jag känner att jag återvänder mer till den jag en gång var fast bättre.
Jag har köpt en lägenhet tillsammans med min helt underbara David, detta visar att jag också vågar planera framåt lite mer i mitt liv.

Men än är det en bra bit kvar...
Vill fortfarande ha mer ork, jag blir också otroligt frustrerad då jag inte orkar saker eller när jag blir mycket tröttare fortare än vad som är normal.
Haha nu säger jag emot mig själv lite men det är mer övervägande positivt nu :-)
Det är väl det som gör att det är mycket svårare att acceptera de sämre dagarna, jag är ju frisk och stark nu liksom ;-)

Tex projektet med lägenheten som vi har nu, jag var jätteorolig för hur jag skulle orka med detta. Det går dock ok men mycket tack vare David som sliter som bara den och fixar.
Jag gör vad jag kan och så mycket jag orkar men just det är sååå frusterande jag vill så mycket mer än vad jag orkar.
Säger det igen tur att vi är två i detta projekt och tur att David är så otroligt händig!

Ok, lite mycket kvällssvammel nu men så kan det vara :-)
Kram


Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Jenny, ja det händer mycket runt Dig nu och förra året vid denna tid tror jag inte Du hade en aning om att det skulle vara så positivt som det är nu i Ditt liv! Härligt när lägenheten är färdig och bra att Du nu lyckas gå upp lite i vikt också, ge det lite tid ytterligare ska Du se att fler kilo kommer att läggas på alt eftersom Du kan äta mer varierad kost, krafterna kommer ju då också att återvända.

    Hoppas det fprtsätter lika bra med allt runt Dig!
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Tack, ja vi får hoppas att allt rullar på som det ska :-)
    Kram

    SvaraRadera