söndag 23 januari 2011

Whiiiiiiii!!!!

JAAAAA!!!¨
De vill byta lägenhet med mig!!!
Blir till att flytta i februari.
En supermysig liten tvåa i centrum.
Den kommer förhoppningsvis räcka till mig och lille Smirr :-)

Oj oj ja nu är det bara att börja packa och fixa igen då :-)
Men nu hoppas jag på att vi kommer stanna här ett tag.
Och en lite rolig sak är att detta är på adressen 15 J.
Detta är 15:e flytten jag gör och ja jag heter ju Jenny ;-)
Det måste ju alltså bara vara rätt :-)

God natt på er!
Kraaam!

2 kommentarer:

  1. Får önska Dig lycka till med denna nya lägenhet, kul att det ordnade sig så snabbt för Dig.
    Lite jobb blir det ny med packning och flytt, har Mr C redan tagit sina saker eller blir det samtidigt. Har Du redan hunnit med så många flyttar i Ditt unga liv, det var värst!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Här kommer ytterligare en lycka-till-önskan!
    Vad skönt att det löste sig så snabbt med lägenheten :)
    Det är alltid trist när sånt här händer men jag tror det finns en mening med det också, det finns nog en mening med allt som händer med och omkring oss även om det inte alltid känns så!
    Kram Lotta

    SvaraRadera