söndag 9 januari 2011

Kvällsfika :-)

Så söndag och lugnet före årets första arbetsvecka.
Dock så känner jag att det ska bli grymt kul att återgå till jobbet!
Har nog faktiskt världens bästa arbetskamrater!
Orken är dock lite dålig fortfarande men det ska nog gå bra ändå, får försöka ta det i ett lagom tempo.

Just nu har jag och Smirre lite kvällsfika :-)
Som ni ser ovan mumsar jag på lite ostmackor med gurka och ett härligt glas mjölk!
Smirre ligger tätt brevid mig i soffan och har lite pälstvättande för sig.

Vet ni, något jag längtar sååå mycket efter just nu är våren och sommaren!
Faktiskt lite konstigt för jag brukar väldigt sällan längta efter den årstiden, men tydligen har även jag fått nog av denna mörka och deppiga tid på året.
Kanske är det pga att jag har mått så dåligt och haft så dålig hälsa hela hösten och vintern..
Vi går ju i alla fall mot ljusare tider så snart har vi våren runt hörnet :-)

Trevlig kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar