söndag 23 januari 2011

Ett slut och en ny början...

Hej!
Jag vet att jag varit väldigt frånvarande här men det har hänt mycket i mitt liv just nu.
Jag och Mr C har valt att göra slut.
Detta var ett gemensamt beslut som fått mogna fram under en lång tid.
Vi tycker otroligt mycket om varandra men är väldigt medvetna om att vi inte är rätt för varandra.

Så nu börjar jag om igen.
Känns dock skönt.
Jag gillar ju att vara själv och tycker det ska bli sååå skönt att få ett helt eget boende igen.

Så nu håller vi tummarna för att den lägenheten jag kollade på idag kan bli min inom en snar framtid.

Ja vad ska man säga, life is life.
Men än är vi bra vänner och jag hoppas vi kan hålla det så genom hela separationstiden.
Han flyttar ju tillbaka till Jönköping så han försvinner verkligen drastiskt ur mitt liv.
Vilket kanske även är för det bästa...

Ja ni få ha det så bra så uppdaterar jag om läget snart igen.
Kram

2 kommentarer:

  1. Det var tråkigt att höra att Ni har beslutat gå skilda vägar, Ni var ju så glada då Ni fått drömlägenheten och så tillfreds med detta då jag var och hälsade på Er. Men Ni har ju gjort den bedömningen ihop att Ni inte ska vara tillsammans längre utan vara vänner i stället. Flyttar Mr C tillbaka hit för ett jobb eller för att hans föräldrar samt kompisar finns här nere. Vi har ju en bra arbetsmarknad här som kan vara bra för honom också!

    Hoppas nu Du får den andra lägenheten Du tittat på så Du kan forma Din framtid!
    Kram och ha det så bra Du kan
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej, jo visst är det tråkigt men som tur är är vi väldigt överrens om att detta är det bästa.
    Han flyttar tillbaka till jönköping för familj och vänner, jobb har han också förhoppningsvis på g.
    Ja jag ser fram emot att leva det liv som kommer nu!
    Kram

    SvaraRadera