torsdag 6 januari 2011

2011

Halloj!
Gott Nytt År!!!

Och jodå jag lever :-)
Men jisses vilka motgångar jag har haft med min hälsa på senaste tiden...
Visdomstanden och hela den inflammationen, ca 2,5 veckor försvann där.
Tog sista penicilintabletten dagen innan julafton.
Fick sen vara hyfsat pigg över jul och nyår.
Men sen på kvällen på nyårsdagen började jag må dåligt och javisst influensan/svininfluensan kom och hälsade på hos oss..
Både jag och Mr C har legat sjuka som bara den i hög feber, feberfrossa, hosta och ont i kroppen.
Suck....
Idag har den höga febern äntligen gett med sig!!!
Är helt slut men ser nu i alla fall ljuset igen.

Så nu åter igen gör vi en omladdning och satsar på ett nytt hälsosamt 2011!

God kväll på er så hörs vi förhoppningsvis snart igen!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Jag hoppas verkligen att det nu är slut på all ohälsa för Dig, att ovanpå tandinflammationen råka ut för svininfluensan, var ju otur men Ditt immunförsvar var ju nedtaget av penicillinet. Hoppas nu att Du får vara frisk och att det blir ett fint år framåt för Dig och C.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra av dig igen! Jag hoppas verkligen du får vara frisk nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Birgitta:
    Ja nu håller vi tummarna för att det blir ett bra år! kram

    Lotta:
    Javisst nu e jag tillbaka! kram

    SvaraRadera