tisdag 10 augusti 2010

Semester / Sjuk...

Suck....
Jaha då har jag börjat semestern och vad händer?
Jo jag blir sjuk!
Idag skulle vi ha åkt mot Jönköping men nej då.
Igår fick jag ont i halsen och feber och inte blev det bättre över natten inte...
Så nu ligger jag här framför tv:n och försöker kurera mig själv.
Esberitox och treo plus massa c-vitaminrik frukt.
Nu börjar jag dock känna mig lite bättre men det kan ju ha att göra med treon..
Jaja bara att vänta ut det och hoppas att allt är bra imorgon.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej, får verkligen hoppas att Du kryar på Dig så Du kan resa även om det blir någon dag senare än beräknat.

    Håller tummarna för Dig!
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska pigga på mig så fort jag bara kan!
    Snart ses vi!
    Kram

    SvaraRadera